Gizemli Konuşma!


Kovulmuş Şeytanın Şerrinden ALLAH’A Sığınıyorum!

Rahman ve Rahim Olan ALLAH’IN Adıyla!

Bir gün rüyada bir yere gidiyordum, nereye gittiğimi hatırlamıyorum. Uzakta, depoların olduğu yerde birisinin sanki bir şeylerden korkarcasına eliyle beni çağırdığını gördüm. O adamın olduğu yer boş veya terk edilmiş depolardı galiba, çünkü yakınlıktan hiç İnsan geçmiyordu. Ben ona yaklaştıkça o bir şeylerden korkuyormuş gibi sağa, sola, arkaya, gökyüzüne bakıyordu, sanki bir şeylerden veya birilerinden kaçıyordu, saklanıyordu.

Ben ona yaklaştım, onun çok garip ve itici bir tipi vardır. Sanki dünyanın en rezil mahluku tipiydi. O zamanlar daha çocuktum, öyle şeylerden pek korkmazdım. Sonra o sesini çıkarıp titrek ve sakin sesle bana şunları söyledi:

– Şahin! Ben seni tanıyorum, sen beni tanımıyorsun ama. Ben seni sen küçükken hep izledim, sen değişik birisisin, diğerleri gibi değilsin. Sana bir teklifim var!

Ben henüz hiçbir şey anlamıyordum. Biraz şaşırmıştım, tanımadığım, hayatım boyunca görmediğim birisi beni çağırıyor, beni tanıdığını söylüyor, beni daha küçüklükten izlediğini söylüyor ve bu azmış gibi birde bana teklifi var. Şaşırmış ve birazda meraklıydım. Hemen “Ne teklifi?” diye sordum.

O:

– Sen zeki çocuksun, daha küçüklükten ALLAH’I düşünüyorsun! Kim sana ne diyorsa desin, yalan bir şeyler söyleseler, sen hep düşünüyordun, aklın ve ruhun o yalanları kabullenemiyorlardı! İşte bu yüzden benim ilgimi çektin! Teklifim şu, ALLAH’I bırak, Onu terk et, beni seç!

Sesini biraz yükselterek, hevesle konuşmaya başladı:

– Beni seçsen seni sağ elim yaparım! Sana dünyanın tüm sırlarını öğretirim, tüm sırları sana gösteririm! O sırlar ki, çoğu o sırları öğrenmek için hayatlarını bile bana feda ederler! Ama ben senden hayatını değil, imanını, güvenini istiyorum. Bana sadık ol, ben seni bana tapınan, bana hizmet eden, benim emrimde olan varlıkların üzerinde Büyük Lider yaparım! Onlara bir emrim olursa emrimi sana iletirim, sen onlara benim emrimi iletirsin! Dünyanın tüm zenginlikleri senin elinde olacaktır! İstediğin zaman istediğin yere gide bileceksin, istediğini yapa bileceksin! Sana hayal bile edemeyeceğin kadar büyük güç sunuyorum! Öyle bir güç ki, o güç için başkaları biri birilerini öldürüyorlar. Oysa ben o gücü sana bana imanın ve sadıklığın karşılığında ödül olarak veriyorum!

Onun kim olduğunu hayla çözemedim. Bu zaman kendi iradem dışında sert ve yüksek sesle ona şunları söyledim:

– Ey haddini aşarak ALLAH Katından kovulan İblis! Ey ALLAH’IN Korkusundan sağına, soluna, arkasına, göklere bakan İblis! Ey rezil ve aşağılık bir tipte benim karşıma çıkan İblis! Ey ALLAH’TAN korktuğu halde bile beni saptırmak için gelen Mel’un! Sen bana, beni yoktan Var Eden, beni, ben hiçbir şey değilken yoktan Yaratan ALLAH’I terk etmemi, Onu bırakmamı emrediyorsun! Oysa O ALLAH senin gibi rezil Mel’unu da bir hiçten Yarattı! Bir zamanlar sen zehirli ateştin, seni O Yarattı, seni O Cin şeklinde Yarattı! Sen bir zamanlar ALLAH Katında Meleklik görevi yapıyordun, sonra ALLAH’IN Hükmü Karşısında büyüklenenlerden oldun ve ALLAH seni Rahmetinden Çıkarıp, Meleklerin katından Kovdu! O, ALLAH beni Yaratan, bana şekil Veren, beni İnsan şekline Salan ALLAH’TIR! Şimdi sen O ALLAH’I mı bırakmamı, terk etmemi istiyorsun benden? Ben Onu bıraksam bile, O beni Bırakır mı? O gün (Kıyamet günü) geldiği zaman Onun Huzuruna çıkacağım zaman, Ona ne diyeceğim? Hangi yüzle Onun Huzuruna çıkacağım? Bana güç teklif ediyorsun, halbuki ALLAH’IN Kudreti Karşısında tüm güçler acizler! Sen bile, bana bu gücü teklif eden sen, ALLAH’IN Korkusundan eğilip bükülüyor’sun karşımda! Hangi güçten bahsediyorsun? Bana sırları öğreteceğini, göstereceğini söylüyorsun, oysaki tüm sırların anahtarları ALLAH’IN Yanındadır! ALLAH Dilerse o sırları bana Öğretir, hatta senin bile bilmediğin, aciz kaldığın sırları bana Öğretir! Bana sana iman etmemi, sana sadık olmamı emrediyorsun? Sen kimsin ki? Beni sen mi yarattın ki, sana iman edeyim? Beni yoktan var eden sen misin? Hayır! Öyleyse beni yoktan Yaratanı asla terk etmem, asla Onu bırakmam! Bu bana yakışmazda!

68747470733a2f2f73332e616d617a6f6e6177732e636f6d2f776174747061642d6d656469612d736572766963652f53746f7279496d6167652f694d34456a3173636469586b44513d3d2d3336313836383232372e3134396261333839

Ben bunları söyledim ve hatta bazı söylediğim kelimeleri hatırlayamıyorum, ama şaşırmadım da değil. Ben bu söylediklerimin hiç birini bilmiyordum ki! Ben İblisi tanımıyordum ki! Ben ALLAH’IN Cinleri ateşten Yarattığını ve biz İnsanları topraktan Yarattığını bilmiyordum ki! Ben İblisin bir Melek olduğunu, sonra haddini aştığı için ALLAH Katından Kovulduğunu bilmiyordum ki! Ben o zamanlarda ALLAH’I bile doğru dürüst tanımıyordum ki! Öyleyse nasıl oldu da tüm bu bilmediklerimi söyledim? Çok şaşırmıştım! Düşünüyordum! Nasıl oldu da böyle şeyleri söyledim? İnsan bilmediği bir şeyi, hayatı boyunca duymadığı bir şeyi nasıl söyler? Kendi kendime düşünüyordum.

İblis sesini biraz daha yükseltip:

– Ey Şahin! Aklını kullan! ALLAH sana şimdiye kadar ne verdi? Fakirsin! Hiçbir şeyin yok! İstediğin yemeye, giyime muhtaçsın! Oysa ben sana zenginlik vaat ediyorum! Hiç bir zaman hiç bir şeye muhtaç olmayacağın kadar zengin olacaksın!

Ben bu seferde kendi iradem dışı şunları söyledim:

– Hangi zenginlik? Asıl zenginlik ALLAH’IN Yanındadır! Senin bana teklif ettiğin ise geçici bir zevkten başka bir şey değildir! Asıl zevki o gün (Kıyamet günü) Cennete girenler yaşayacaklar!

İblis:

– Ama…

Sözünü kesip “Sus!” dedim. “Daha fazla konuşup kendini rezil etme!” dedim ve arkamı dönüp oradan uzaklaştım. O ise rezil olmuş ve aciz kalmış bir durumda arkamdan bakıyordu. Kendisinin yenildiğini kabul etmiştir galiba, en azından ben öyle düşünüyordum.

Bu olay burada bitmedi, asıl olaylar ve maceralar bu iki rüyamdan sonra başladı ve hayla sürüyor!

Diğer Rüyamı buradan okuyabilirsiniz!

Bir Cevap Yazın

