Ay Savaşçısı (Sailor Moon) Çocukluğumun Anime’si ve Hayallerim!


Kovulmuş Şeytanın Şerrinden ALLAH’A Sığınıyorum!

Merhametli ve Rahimli ALLAH’IN Adıyla!

5257-SeriesHeaders_SMv3_2000x800

Ay Savaşçısı (Sailor Moon) çocukluğumda izlediğim ilk Anime dizisiydi! Bir çoğunuz bu Animeyi çocukluğunuzda izlemişsinizdir muhtemelen. Her kişi farklı farklı düşüncelerle ve farklı nedenler için bu Animeyi izledi. Her kişi gibi benim de kendime özgün düşüncem, nedenim ve hayallerim vardı, bu Animeyle ilgili. Kimi bu Animeyi oradaki karakter kızların açık giysilerinden dolayı izliyordu, kimileriyse tamam farklı hayal ve düşüncelerle izliyordu.

Şimdi diyeceksiniz ki, “Sanki sen oradaki kız karakterlerin açık giysileri için izlemiyor’dun o Animeyi?”. İnansanız da, inanmasanız da benim böyle bir düşüncem yoktu!

Tabii ki de, oradaki kız karakterlerin açık giysileri İnsanların düşüncelerinde, hayallerinde, hafızalarında Subliminal (Bilinçaltı mesaj) etkisi bırakıyordu, ama benim bu Animeyi izlemekte amacım farklıydı!

SailorMoonS

İlk önce Ay Savaşçısı (Sailor Moon) Animesinin bazı Karakterleriyle tanışalım!

2cqfhoo
Smokinli Şovalye / İsmi: Mamoru Chiba
568926599_o
Ay Savaşçısı / İsmi: Usagi Tsukino
MERKÜR
Merkür Savaşçısı / İsmi: Ami Mizuno
5000000001760558_1_
Mars Savaşçısı / İsmi: Rei Hino
005-1449
Venüs Savaşçısı / İsmi: Minako Aino
220px-Sailor_Jupter_01
Jüpiter Savaşçısı / İsmi: Makoto Kino
42153f
Küçük Ay Savaşçısı (Ay Savaşçısının ve Smokinli Şovalye’nin gelecekten gelen kızları / İsmi: Chibi Usa
1389699_1403632478302_full
Satürn Savaşçısı / İsmi: Hotaru Tomoe
ay-savascisi-uranus-savascisi-uranusun-gucu-degisim-sahnesi-turkce-dublajli_185864-3600_640x360
Uranüs Savaşçısı / İsmi: Haruka Tenou
neptune
Neptün Savaşçısı / İsmi: Michiru Kaiou
s-fa13c6750aea868c2f9299c3593108b980334fdd
Plüton Savaşçısı / İsmi: Setsuna Meiou
s-3b6b6ecd7a9a5287d3970724b517cad38209577d
Luna
tumblr_lzzlrcOYwt1r6c5nzo1_500
Artemis

Bu Anime’de Smokinli Şovalye diye bir karakter var. Savaşçı kızlar tehlikeye düştüğü zaman Smokinli Şovalye gelir ve kızları kurtarır. Smokinli Şovalye geldiği zaman elindeki çiçeği fırlatır, çiçek ekranı iki parçaya bölerek genelde düşmanla Savaşçı kızların aralarında yere sokulur.

hus5A95

İşte Smokinli Şovalye geldiğini böyle belirtir. Onun gelişi Savaşçı kızları mutlu eder, ama kötü güce hizmet edenlerin korkusuna ve zayıflamasına neden olur! Sonra Smokinli Şovalye Ay Savaşçısıyla birleşerek Şeytani güce hizmet edenleri helak ederler!

Ben daha küçükken hep şeytani güçlere karşı savaşmayı hayal ediyordum! Smokinli Şovalye benim hayallerimin Anime versiyonuydu! Ben ona baktığımda hayallerimi canlı olarak görüyordum! O yüzden hep Smokinli Şovalye olmak istemişimdir çocuklukta.

anime-city-wallpaper-high-quality-resolutionk

Ay Savaşçısına gelince, onun gibi bir Sevgilimin olmasına karşı değilim! Benimle beraber Şeytani güçlere karşı savaşan bir Sevgilimin olması kurur verici bir şeydir benim için!

Sailor-Moon-Wallpaper-In-High-Definition-

Kiminize göre bu saçmalık, kiminize göre absürt bir düşünce, kiminize göre velet düşüncesi ve bu gibi küçük düşürücü bir şey gibi gelebilir, ama ben hayla böyle bir hayaller kuruyorum ve bazılarına neredeyse ulaşabildim!

Evet ben de farkındayım ki, Smokinli Şovalye, Ay Savaşçısı bir hayal ürünüdür, bir Anime, bir çizimdir, bundan fazla bir şey değildir ve gerçek değildir! Ben zaten bunlar gerçek demiyorum ki! Ben sadece hayallerimi ilk olarak bu Anime’de buldum diyorum.

Sailor Moon Wallpapers Posters Desktop Wallpapers Pictures

Ayrıca bir İnsanın ALLAH Yolunda, Aydınlık tarafında, İyilik için, Şeytani güçlere, Karanlık ve Kötülük taraftarlarına karşı savaşması için, kimsenin Süper güçlerinin olmasına gerek yoktur! Önemli olan Süper kalbinizin ve tükenmez isteğinizin olmasıdır! Eğer bunlar olursa, ALLAH size öyle Süper Güçler Verir ki, kimse o Güçleri hayal bile edemez!

Aşağıdaki videoları iyice izleyin!

Videoda gördüğünüz akıl almaz olaylara belki de inanmayacaksınız, ama dünyada o kadar böyle olaylar oluyor ki! Siz inansanız da, inanmasanız da bu böyledir! ALLAH İnsanı Yaratırken onun Fıtratına bir çok Özellikler Eklemiştir, lakin ALLAH bunun çoğunu bize Unutturmuştur. Bunun birçok nedenleri vardır. İnsan nereye gidiyorsa orada hep bozgunculuk yapıyor, fitne oluşturuyor, eğer İnsan o kendisinde saklı olan onca Özellikleri keşfetse, o zaman İnsanların oluşturduğu fitneler ALLAH’IN Arşına kadar yükselebilir. Muhtemelen biliyorsunuzdur, İnsanın beyninin çok az bir kısmı çalışıyor, yalnız bazı kişilerde ve Peygamberlerde beyinin çoğu kısmı çalışıyor. Şimdi düşünün, İnsan beyninin az kısmı çalıştığı halde İnsan nelere kadir oluyor, bir de İnsanın beyninin çoğu kısmı çalışırsa İnsanlar nelere kadir olabilir?! Bir düşünün! Evet bazı insanlar kendisinde saklı olan o Özel Süper güçleri ALLAH’IN İzniyle Keşfetmişler, bazılarıysa hayla kendi Özel Güçlerinden habersizce saçma sapan işlerle uğraşarak takılıyorlar! Kendisinde bu Süper Özel Güçleri Keşfedenler aynen videodaki gibi İnsanlardan kaçıyorlar, toplumdan gizli, saklı yaşıyorlar! Çünkü onlar iyi biliyorlar ki, onların en büyük düşmanları Cinlerden olan Şeytanlar değil, İnsanlardan olan Şeytanlardır! İnsanlardan onlara gelebilecek zarar, Cinlerden gelebilecek zararın kat-kat fazlasıdır! O yüzden de onlar ancak İnsanlardan kaçıyorlar, saklanıyorlar! Çünkü İnsanlar onlara ulaşırsa onların üzerinde Şeytani deneyimler yaparlar, onları para karşılığında satarlar ve daha bir çok Şerefsizlik yaparlar! Bu yüzden böyle kendisinde Özel Güçleri keşfedenler gizli-saklı hayat sürerler, toplum içine pek çıkmazlar, İnsanlarla kaynaşmaz, anlaşmaz, İnsandan uzak dururlar (haklı olarak)!

tuxedo_onmoon

Neyse konumuz bu değil! Demek istediğim şu, kendi kafanıza göre beni istediğiniz gibi yargılayabilirsiniz, ama ben sizin anlamsız eleştirilerinize göre değişecek değilim! Beni ancak ALLAH’IN benimle ilgili olan Kararı ilgilendirir, başka kimsenin!

Evet! Ben buyum! Ben böyleyim! ALLAH’TAN Başka kimse için değişmedim, değişmeyeceğim de! Bana çocuk diye bilirsiniz, velet, deli, geri zekalı ve bu gibi küçük düşürücü şeyler söyleyebilirsiniz veya benim hakkımda kötü düşüncelere varabilirsiniz! Bu benim umurumda bile değil!

Ben sizin düşünceleriniz için değişecek değilim!

Diğer makalelerimde tekrar buluşmak dileğiyle, Esen Kalın!

s-91c42fa04a14e60479d7490e741d11ec95a50bf6
ESEN KALIN!
Bir Cevap Yazın

