Öğrenmek İstediğim Yabancı Diller ve Yaşamak İstediğim Yabancı Ülkeler! 5 En İyi Altın Listem!


Kovulmuş Şeytanın Şerrinden ALLAH’A Sığınıyorum!

Merhametli ve Rahimli ALLAH’IN Adıyla!

Bugün sizinle kendim için belirlediğim ismini “5 En İyi Altın Listem” koyduğum bir bilgiyi paylaşacağım! Peki o “5 En İyi Altın Listeye” neler dahil? Bu listeye ilk önce öğrenmek istediğim 5 tane yabancı dil ve gitmek ve yaşamak istediğim 5 tane yabancı ülke dahil! O 5 tane altın dil ve 5 tane altın ülke hangileridir? Bunu hep beraber görelim!

  1. Korece ve Kore ülkesi!

koreyskogo

Kore dili en çok sevdiğim ve öğrenmek istediğim dillerden bir tanesidir! Güney Kore ülkesinde yaşamak gibi hayallerim var! Kore filmleri ve dizileri dünyaca ünlü olmuşlar ve bir çok kişinin kalbini fetih etmişler. Bu arada Kore oyun şirketlerinin ürettiği dünyaca meşhur RPG ve MMORPG tarzında Online oyunları da eklemek tam yerine düşer. Benim Kore’ye gitmekte amacım Kore’de kendi film ve oyun şirketimi kurmak, orada kendi işimi ve hayatımı kurup düzene sokmak, gerçekleştirmek istediğim bir çok film, dizi, oyun projelerimi gerçekleştirmektir! Kore halkını da çok seviyorum, onlarla arkadaş olmak gibi hayallerim de vardır tabii ki!

2. Japonca ve Japonya ülkesi!

japan_flag

Japon film ve dizileri ve de Japon Animeler’i de dünyaca ünlü olmuşlar ve bir çok İnsanın kalbini fetih etmişler! Burada Japonların ürettikleri dünyaca ünlü olan bir çok oyunları da eklemekte fayda vardır. Gerçi Japonlar genelde joystick oyunları tarzında oyunlar üretiyorlar, ama Japonların online oyunları da vardır tabii ki de! Benim Japonya’ya gitmekte amacım orada kendime film ve dizi, oyun şirketi kurmak veya Kore’de açacağım şirketlerin şubelerini Japonya’da açmak ve Japonya’da kendime iş ve hayat kurmak ve Japonya’daki işimi ve hayatımı düzene sokmak. Benim birkaç tane Anime projelerim ve joystick oyunları tarzında oyun projelerim vardır ki, bunu en iyi Japon’yada Japonlarla gerçekleştirebilirim!

3.Tayca ve Tayland ülkesi!

Thailand_Large_Heart_Flag

Altın Listemde Tayca sevdiğim diller arasında üçüncü ve Tayland bu listede sevdiğim ve yaşamak istediğim ülkeler arasında üçüncü yere sahiplenmiş durumda! Tayland dizileri de neredeyse dünyaca ünlü olmuş ve çoğu İnsanın kalbini fetih etmiştir! Ayrıca Tayland’da turizm iyi gelişmiş durumda. Tayland’da yaşamak istememin nedeni Tay halkının sıcakkanlı ve cana yakın olmalarıdır! Bunun içinde Tayland’da film ve dizi, oyun şirketleri kurardım veya artık mevcut olan şirketlerimin şubelerini bu güzel ülkede ve bu sıcakkanlı ve cana yakın İnsanların arasında açardım ve böylelikle Tay halkının gelişmelerine ve kazanmalarına yardımcı olurdum. Gerçi Tay halkı zaten iyi, kötü kazanıyor, onların benim onlara sunacağım kazanca ihtiyaçları olacak mı orasını bilmiyorum da, ama elimden geldiği kadar Tay halkının gelişmesine yardımcı olmak ve onları dünyaya bir Marka olarak sunmak ve Sevdirmek istiyorum! Gerçi Tayland’la ilgili bir çok film ve dizi projelerim var, o projelerimi de Tayland’da gerçekleştirmek isterdim!

4.Almanca ve Almanya ülkesi!

ALMANYA-BAYRAK

Almanca benim en çok sevdiğim dillerden birisidir! Almanya da en çok sevdiğim ve yaşamak istediğim ülkelerden biridir! Böylelikle bu güzel dil ve ülke benim “Altın Listemde” dördüncü yere sahiplenmiş! Almanlar tarih boyunca Türklerle dost ve arkadaş olarak yaşamışlar, hatta Hitler’in devrinde bile Almanlar Türklere karşı saygısızlık veya düşmanlık yapmamışlar! Şuanda bile Almanlar Türklerle barış içinde yaşıyorlar, maalesef bazı bozguncu Şeytanlar Uzun bir tarihi olan Türk ve Alman dostluğunu her türlü Şerefsizlikle, Şeytanlıkla bozmaya, yok etmeye çalışıyorlar!

Maalesef Alman film ve dizileri dünyaca meşhur ve seviliyor diyemeyeceğim, çünkü bu konuda bir bilgim yok. Belkide Almanya ürünü olan bir kaç film ve diziler vardır ki, dünyaca ünlü olmuşlar, sevilmişler ve birçok İnsanın kalbini fetih etmişler?! Eğer Almanların öyle film ve dizileri varsa bu beni mutlu eder! Çünkü sevdiğim halkların zaferi ve başarısı beni hep mutlu etmiştir!

Almanya’da yaşamak istememin nedeni onun iyi kalpli ve dürüst halkıdır! Orada da kendi şirketlerimi kurmak veya artık mevcut olan şirketlerimin şubelerini Almanya’da açmak isterdim! Almanya’da kendime hayat kurmak ve işimi, şirketlerimi orada geliştirmek isterdim! Bu arada Alman ürünü olan oyunların olup olmaması konusunda bilgim yok, yani Alman ürünü olan oyun var mı, yok mu bilmiyorum maalesef?! Varsa bu güzel ve iyi haber?!

5.İngilizce! Peki ya ülke olarak hangi ülke?

ESL

İngilizce sevdiğim diller arasında Altın Listemde beşinci yer tutuyor! Nedeni şu ki, İngilizce uluslararası bir dil ve ayrıca İngilizce bilgisi olanlar herhangi bir ülkeye gidip orada İngilizce bilen İnsanlarla anlaşabilir! Ayrıca şirket sahipleri ve iş adamları için bilmesi gereken ve önemli dil! Peki Altın Listemde beşinci yere sahip ülke hangisi?

5.Kanada ülkesi!

Canada Flag HD Wallpapers Download Free Desktop Wallpaper Images ...

Kanada benim en çok sevdiğim ülkeler arasında beşinci yere sahiplenmiş! Kanada hükumetinin ve halkının başta Müslümanlara ve İslam dinine karşı olan anlayışı ve güzel, sıcak ilgisi ve tepkisi için ben Kanada devletini ve kanada halkını seviyorum!

Yukarıdaki ülkeler ve o ülkelerin halkları da tabii ki, İslam dinine ve Müslümanlara anlayışla yaklaşıyorlar, büyük ilgi duyuyorlar ve sıcak davranıyorlar! Zaten bu yüzden bu ülkeleri ve bu halkları seviyorum!

Kurduğum şirketlerin şubelerini Kanada’da açarak böylelikle Avrupa tecrübelerinden faydalanarak şirketlerimi geliştirmek isterim! Kanada’da yaşamaya gelince, geçici olarak veya işle alakalı Kanada’ya gittiğim zaman Kanada’da kalabilirim, ama kalıcı olarak orada kalabilir miyim?! Zorunluluk olmadan kalmak istemem, çünkü soğuk ülke ve ben soğuk ülkeleri pek sevmem, çünkü orada yaşamak benim için baya zor olacaktır! Bunun dışında Kanada ile ilgili hiçbir sıkıntım yok!

Unutmayın!

Bilgi Güçtür, Paylaştıkça Büyür!

Bir Cevap Yazın

