Bozguncu Şeytanlar! Yoksa tüm bunlar dünyanın sonu mu?


Rahman ve Rahim Olan ALLAH’IN İsmiyle!

Tarih boyunca hep bozguncular olmuşlar! Kimi zaman bunlar toplum olarak, kimi zaman krallık olarak, kimi zaman ise ülke hükumeti olarak ortaya çıkmışlar ve çıkar çıkmaz Şeytanlık yapmaya başlamışlar. Bu gün sizinle dünyada ünlü olan 3 güçlü Şeytani ülke ve o Şeytani ülkelerin köleleri ve de taraftarlarıyla ilgili kendi düşüncelerimi paylaşacağım. Aranızdan itiraz edenler olmasın diye kesin kanıtlara dayanarak düşüncelerimi ve de hayatta yaptığım inceleme ve araştırmalarımı sizlerle paylaşıyorum! Elimde olan bazı kesin kanıtları sizlerle paylaşmaya özen göstereceğim. ALLAH’IN İndirdiği kitaptan Kuran-i Kerimden de bazı olaylarla ilgili olan Ayetleri ve de Hazreti Peygamberden (S.A.S.) günümüze kadar yetişmiş olan bazı hadisleri ek olarak yazacağım.

Bu ünlü 3 Şeytani ülkelerden birisi ABD (Amerika), Diğerleriyse Rusya ve de Fransadır. “İngiltere zaten Amerika ile kıyaslanamaz çünkü İngiltere önde giden Şeytanlardan’dır!” diye biliriz. Çünkü Masonluğun tarihini araştırırsanız göreceksiniz ki, İngiltere Masonluğun tarihinde önemli bir yer tutuyor.

Şimdi konumuza dönelim. Rusya biliyorsunuz ki, son zamanlar kaşınmaya başlamış! Tüm dünyaya hakim olma arzusu ile ateşlenmiş Rusya ve Amerika birbirleriyle açık savaşa girmişler. Onlar birbirleriyle savaştıkça çevredeki masum ülkeler ve silahsız halklar da, mazlum çocuklar da zarar görmeye başlamışlar! Ama bu iki Şeytani ülkenin liderlerinin gözünü kan ve nefret, dünyaya hakim olmak hırsı öylesine tutmuş ki, yaptıkları Şeytanlıklar yüzünden çevredekilerin zarar gördüğünü görmüyorlar veya görmek istemiyorlar! Hatta kendileri Şeytanlık yapıyorlar yine de bununla yetinmeyerek başka ülkeleri, halkları, toplumları da kendi Şeytani oyunlarına alet ediyorlar! Bunların yüzünden kardeş kardeşe düşman oldu, dost dosta ihanet etti! Ama görünüşe göre bunlar henüz başlangıç, son değil! Yani daha göreceklerimiz var, akıl almaz korkunç olaylar bizi bekliyor!

Japonya’da Tsunami olayını bir çok kişi biliyor!

Bu videoda da bahsedildiği gibi mega depremdir yani sürekli olmayan bir şeydir. Bu olayın arkasında Rusya’nın ve Amerikanın parmağının olduğunu söylersem bana inanır mısınız? Zaten Rusya ile Japonya arasında tarih boyunca süren düşmanlık vardır, Japonya’nın güçlenmesinden korkan Rusya ve Amerika Japonya’nın güçlendikçe Rusya’ya ve Amerika’ya tehdit oluşturacağını iyi biliyorlardır, böyle bir riski göze alamazlardı! O yüzden Rusya ve Amerika anlaşmalı bir şekilde yer altı deprem oluşturdular. Bu gün Amerika’da yağmur yağdıran, deprem oluşturan makinelerin olduğu kimseye sır değil! Gerçi Japonya’da tsunami olayında Rusya’nın ve Amerikanın elinin olması gizli tutuluyor bildiğim kadarıyla, çünkü çok öyle bu haberi paylaşanlar yoktur! Ama siz araştırırsanız bu konuda bir kaç bilgi bulabilirsiniz! Zaten Rusya ve Amerika Kore’ye de düşman olmuşlar, Koreyi Irak’ın ve Suriye’nin haline sokmak için her türlü Şeytani planlar kuruyorlar! Kore liderine, sevdiklerine karşı yapılan suikastlar bunlara resmi kanıttır!

Yinede Rusya ve Amerikanın birbiriyle apardıkları Şeytani savaşın Irak’ı ve Suriyeyi ne hale soktuğu göz önündedir! Yoksa siz hayla Irakta savaşan İŞİD’in veya Türkiye’de sürekli terör eylemleri yapan PKK’nın Müslüman olduklarını, ALLAH Yolunda Cihat ettiklerini mi zannediyorsunuz? İŞİD Amerikanın terör örgütü olduğu gibi, PKK Rusya’nın terör örgütüdür!

Bir zamanlar Türkiye hükumeti (Recep Tayyip Erdoğan) Rusya’ya karşı çıktığı zaman ve Avrupa birliğinde olduğu zaman Türkiye’de neredeyse her ay terör eylemleri oluyordu. Türkiye Cumhuriyeti o terör eylemlerini saklamaya çalışsa da bu eylemlerin PKK terör örgütü tarafından olduğu kimseye sır değildir! Şimdi Recep Tayyip Erdoğan Putin’le Kanka olunca PKK geri bastı! Ne Hikmetse artık? Şimdi İŞİD Türkiye’de terör eylemleri yapmaya başlamış!

Recep Tayyip Erdoğan Rusya (Putin) ile Kanka olmamalıydı! Bu Almanya Arkadaşlığına karşı bir ihanet ve dönüklük’tür! Ayrıca Recep Tayyip Erdoğan beyefendi Rusya savaş uçaklarının geçen senelerde Türkmen halkının evlerinin, hastanelerinin, okullarının, çocuk bahçelerinin hava saldırısıyla  bombalı saldırıya maruz kaldığını ve her defa kamyonların Türkiye’ye Türkmen masum çocukların cesetlerini getirmelerini ne çabuk unuttu? Rus’dan kimseye dost olmaz! Ruslar Azerbaycan’ın petrolü sayesinde ikinci dünya savaşını Almanlara karşı kazandı! Ama şimdi ruslar, başta Şeytan putin Azerbaycan halkına hayvana verdiği değer kadar bile değer vermiyor! Oysa Azerbaycan petrolü olmasaydı ruslar şimdi Almanların kölesi olurdu, Almanların popolarını yıkarlardı! Dolayısıyla ruslar Şerefsiz ve değer bilmez, iğrenç bir halktır! Zaten tarihe baktığınızda öyle bir ülke, halk, krallık bulamazsınız ki, onlarla ruslar arasında savaş olmasın! Dolayısıyla Erdoğan’ın bu yaptığı dönüklüğü ve ihaneti Erdoğan yüzünden Türk halkı fazlasıyla ödeyecektir! Almanlar şimdiye kadar Türklere karşı hiçbir yanlış yapmadı, ihanet etmedi, Erdoğan beyefendinin koltuğunu kaybetmek korkusu yüzünden bu gün Türk halkı en sadık tarihi dostlarını Almanları kaybetti, aksine yeni düşmanlar kazandı! Şu Erdoğan’ın makam, koltuk sevdası Türk halkına tüm dünyayı düşman edecek!

Bir zamanlar ruslara meydan okuyan, Putine “Putler” diyen hükumet ve Ak Partililer Erdoğan Putinle Kanka olunca yeni bir maske taktı, artık can kardeşleri ruslar oldu, Putin ise ağababaları oldu! Ama Putin Türk hükumetini, başta Erdoğan’ı umursamadığını bir daha ispatladı!

Bu video rus hayranlarına, Putin Mecnunları’na en güzel kapak olacaktır! Putin’in emriyle rus jetleri 1 kez Türk askerlerini vurdu, sonra da “Yanlışlıkla yaptık pardon!” dedi, sonra bir daha rus jetleri Türk askerlerini vurdu ve putin köpeği kameraların önüne çıkıp dedi ki, “Türk askerleri orada olmamalıydılar!”. Yani üstü kapalı bir şekilde “Türk askerleri Suriye topraklarında ne yapıyorlar! Biz Türk mürk siklemeyiz!” demiş oldu! Ama Erdoğan beyefendi utanmadan hayla kendisini övüyor! O askerlerin katili rus jetleri değil, Erdoğandır! Erdoğan rusların nasıl bir pislik olduklarını bilmiyordu mu? Kendisi çıkıp kameralar önünde şu olayı anlatmadı mı?

Şimdi bunu anlatan Erdoğan rusları mı tanımıyor? Benden daha iyi biliyor rusları! Evet CHP o Şerefsizliği Azerbaycan halkına karşı yaptı, ruslara öldürttü Azerbaycanlıları o Şerefsiz CHP, ama Erdoğan aynı şeyi Türk askerlerine karşı yaptı! Rusun gözünde domuz ve köpek bile bir Türk’ten daha değerlidir! Erdoğan bunu bile bile hayla rusa yalakalık yapıyor? Siz rusların Türklere teşekkür mü ettiğini zannediyorsunuz? Öyle çıkıp toplum önünde İslamdan, ALLAH’TAN, Kurandan, Peygamberden bahsetmekle Müslüman olunmaz aslanım! Sözde her kes Müslüman zaten! Zina yapan kadınla, erkeği seviştikleri ortamda çırılçıplak yakalasan ve “Lan siz Müslüman değil misiniz?” deseniz adamlar “ELHAMDULİLLAH Müslümanız! Zaten Müslümanca seks yapıyoruz, yani helal seks bu, haram değil!” falan der kendi kuyruğunu kapı arasından kurtarmaya çalışır! Şimdi bir politikacının Dinden, ALLAH’TAN, Müslümanlıktan konuşması, sonra kalkıp dünyanın en Şeytanlaşmış ülkelerine destek amaçlı kardeş dediği Müslümanların üzerine Müslüman Türk askerlerini göndermek nasıl bir Müslümanlık acaba? Hangi kitapta “Din kardeşlerinizi katletmek için dininizden olmayanlara yardımda bulunun!” diyor? Şeytanın İncili (bu bildiğimiz hristiyanların İncili değil) olarak bilinen kitapta bile böyle bir şey yoktur! Böyle kişileri dışlayan bir Kuran Ayeti en güzel cevap olacaktır!

Bütün bunlara rağmen birbirinizi katleden, günah ve düşmanlıkta dayanışma sergileyerek kendi içinizden bir kısımını yurtlarından çıkaran -ki onların çıkarılması size kesinlikle yasaklanmıştı- ve elinize esir düşdüklerinde onları ancak fidye karşılığı serbest bırakan yine sizlerdiniz. Şimdi siz vahyin bir kısmına inanıp bir kısmını inkar mı ediyorsunuz? İyi bilin ki, sizden kim böyle yaparsa, kesinlikle onun cezası dünya hayatında zilletten başka bir şey olmayacaktır. Ahirette ise azabın en acıklısına mahkum olacaklar. Zira Allah yaptıklarınıza karşı duyarsız değildir.

Bakara Suresi; 85.Ayeti

Sondaysa rusları kim savunmuşsa hep rezil olmuş, yenilmiş, dışlanmıştır! Çine bir bakın en iğrenç toplumdur, köpek eti yerler, tüm bulaşıcı hastalıklar Çin’den çıkıyor, hayvanlara zulüm ediyorlar ve dahası! Yani anlayacağınız rusların çekik gözlü versiyonlarıdır! Zaten Şeytanın dostu ancak Şeytan olur!

Allah, bir kısmına hidayet etti, bir kısmına da sapıklık lâyık oldu. Çünkü onlar Allah’ı bırakıp şeytanları dost edinmişlerdi. Kendilerinin de doğru yolda olduklarını sanıyorlardı.

A’raf Suresi; 30.Ayeti

Ve yazımı şöyle bitiriyorum! Benim amacım kimseni aşağılamak, küçük düşürmek değil, ama gerçekleri göre göre kendimi körlüğe vuracak kadar da Şeytanlaşmadım! Hazreti Hüseyinden (R.A.) şu Hikmetli Kelamı dikkatinize sunuyorum!

ALLAH Yolunda en büyük Cihat Zalimin karşısına çıkıp “Sen haksızsın!” diye bilmektir!

Hazreti Hüseyin (RadiyALLAHU Anh)

Şunu da unutmadan söyleyeyim ki, rusların hiçte hepsi aşağılık, Şerefsiz varlıklar değiller, aralarında iyi İnsan olanları da vardır! Az olsa bile İnsanlığı, İmanı, Şerefi ölmemiş ruslar hayla vardır! Zaten onlar da Putin Şeytanını sevmezler! Şeytanı kim seviyor ki, onlar da sevsinler?

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s