Kurana Küfreden YouTuber TTO Olayıyla İlgili Açıklama!


Rahman ve Rahim Olan ALLAH’IN Adıyla!

 

SELAM! Ben SHAHIN ELECTED! Araştırmacı, YouTuber, Blog Yazarıyım (Blogger)! Bazılarınız TTO olayını biliyorsunuzdur! Kaynağı belli olmayan yerden gelen üzerinde oynanmış ses kaydı ortalığı karıştırdı! O üzerinde oynanmış ses kaydını Ahmet Aga denilen primci kanal yayınladı!  Ahmet Aga kanalı sözde TTO Kanalının Kankasıymış, Kankasına karşı çirkin ve Şeytani bir kötülük yapan kanala zarar verilmese de, iftiraya maruz kalmış TTO isimli Kanalın sahibine Endere türlü türlü zararlar veril! AYYILDIZ Tim gereksiz yere 2 kez TTO kanalına saldırdı, çocuğun Ailesine, Irkına, Dinine kadar küfrediliyor sürekli! Ses kaydına göre TTO Kurana, bazı YouTuber’lara, kendi Takipçilerine küfrediyor! TTO Kanalının sahibi Ender bazı YouTuber’lara sinirli olduğu için küfrettiğini itiraf ediyor, ancak Takipçilerine küfür etme olayını inkar ediyor, Kurana küfretme meselesine gelince, TTO şöyle açıklama verdi:

– “Ben Kurana ne zaman, nasıl ve niye küfrettiğimi hatırlamıyorum! Belkide böyle bir şeyi yaptım, ama bunu hatırlamıyorum?! Eğer yaptıysam da niye yaptım? Ben Müslüman bir İnsanım, kitabımız Kurana niye küfredeyim? Mantıklı değil!”.

Ben SHAHIN ELECTED olarak kendi YouTube Kanalımla TTO’nun son eklediği videoya yorum yaptım ve ona inandığımı, ses kaydının sahte bir montaj olduğunu, onun iftiraya uğradığını ve ona o doğru yolda olduğu sürece destek olduğumu söyledim!

Benim yorumuma türlü türlü aşağılayıcı, kötü yanıtlar geldi! Kimisi benim o yorumu prim (gösteri amaçlı reklam) için yazdığımı düşündü, kimi beni yalaka olarak gördü!

Böyle düşünenlere laikli bir cevap verdim, o cevabı yanıt olarak kendi yorumuma da ekledim, burada da paylaşıyorum! Sonra bazıları kendilerinden Şeytani fitneler üretmesin diye!

Yanıtımı Aşağıdan Okuyun:

Benim Enderi desteklememi prim amaçlı anlayanlar oldu, yalakalık olarak görenler oldu ve bu gibi kendi kafalarına göre çirkin düşüncelerde olanlar oldu! Nasıl demişler? “Her kes karşısındakini kendisi gibi zanneder!”. Ben Enderi prim için ve ya reklam için desteklemiyorum! Ne de benim yorumumu başta sabitlemesini ben istemedim, kendisi istedi ve sabitledi! Bunun benim için bir sıkıntısı yok, şimdi “Tabi ya prim kasıyorsun, o yüzden sıkıntısı yok!” diyenler olacak, ama primle hiç bir alakası yok! Adam akıllı yorum yazın, sizinde yorumunuzu başta sabitlesin! Ben “SELAM! Ben SHAHIN ELECTED! YouTuber ve Blog Yazarıyım (Blogger)!” yazdığım için mi ne, bana prim kastığı mı söyleyenler oldu! Ben tüm kanallara, bloglara yorum yazdığımda aynı yazıyı yazıyorum! Anlayacağınız bu benim kendime özgün yazı tarzımdır! Büyük ve küçük kanallara yorum yaparken kendime özgün yazı tarzımla yorum yapıyorum! Bunun primle alakası yok! Zaten o kanalların Takipçileri o yazıyı okusalar bile önemsemezler! Ayrıca bana fake hesap olduğumu, blogger olmadığımı diyenler oldu! Fake hesap olsaydım, özgün video ürettiğim ana kanalımla Enderi desteklemezdim, kullanılmayan kanal açar, öyle desteklerdim! Bu destek konusu anlaşmalı destek değil! Ender beni tanımıyor, ben de Enderi tanımıyorum (yani tanıdık arkadaş, kanka falan değiliz!)! Sizin yorumlarınıza bakıyorum da, acıyorum size! Ulan birisini iyi niyetle desteklemek size göre prim, reklam, yalakalık demek oluyor dimi? Hakikaten çok zavallı varlıklara dönüşmüşsünüz! Endere karşı olan nefretiniz sizi iyice İnsanlıktan çıkarmış, doğru yoldan saptırmış! Ulan “Ender Kurana küfretti!” diyorsunuz, ama kendiniz çocuğun Ailesine, Irkına, Dinine küfrediyorsunuz! Ender “Müslümanım” diyor, siz Enderin Dinine küfrederken İslama, dolayısıyla ALLAH’A küfretmiş oluyorsunuz! Bir de utanmadan Endere laf sokuyorsunuz! ALLAH Kuranda “Kötü kelimelerin (küfürlerin) aşikar (duyulan, okunan, görülen) şekilde söylenmesini Sevmez! Yalnız zulüm olunanlardan başka!” Diyor, siz küfürleriniz’le Endere karşı savaş ilan etmişsiniz! ALLAH’IN Sevmediği bir şeyi yaparak, hangi yüzle kendinize Müslüman diyorsunuz? Yoksa size zulüm mü ediliyor da siz Endere karşı küfür ateşi açıyorsunuz? Eğer ki, “Evet” diyecek olursanız? Ne sokuyorlar veya nasıl zulüm ediyorlar, bari yazında bilelim! Ulan Kuranda ALLAH “Düşmanınıza bile Adaletle, Merhametle davranın, Adaletle karar verin düşmanınız konusunda! Belki sizin Adaletli olduğunuzu görüp sizinle düşmanlık yapmaktan utanır ve en iyi Dostunuz olur?!” Diyor, siz düşmanınız olmayan birisine sanki Vatan hainiyle konuşuyorsunuz gibi çirkin kelimeler yazıyorsunuz! Siz ey kendi aleminizde ALLAH Yolunda küfürle Cihat eden klavye Mücahitleri! Gedin biraz Kuran açın okuyun! Görün ALLAH Katında affedilmeyecek günah hangisidir! ALLAH Katında ve Kıyamet günü hiçbir şekilde affedilmeyecek olan günah ALLAH’A şirk (ortak) koşmaktır ki, onu yapanlara da Müşrik deniyor! ALLAH Resulü (Peygamber (s.a.v.) Hazretleri) bile o Müşriklere karşı sizin gibi davranmıyordu, onlara, ailelerine, ırklarına, dinlerine küfretmiyordu! Hazreti Peygamber (s.a.v.) o Müşrikleri esir aldığı zaman bile onlara sevgiyle, merhametle, adaletle davranırdı! O yüzdende o Müşriklerin kölelik süresi dolunca Peygamber (s.a.v.) Hazretleri onları kölelikten Azad ediyordu, ama onlar hiç bir yere gitmiyorlar, Peygamberin ayağına sarılıp “Ne olursun bizi kendinden ayırma, bizi de Müslüman yap, yanında kalalım!” diyordular! Ulan sizin yazdıklarınızı okuyunca Müslüman bile Ateist olmak istiyor (Niye ALLAH böyle pislikleri mahvetmiyor) diye! Az bir adam olun! Kendinize gelin! Bazılarınız Endere “Sen bu dünyada yaşayamazsın!” diye tehdit ediyorlar! Ulan sen kimsin? ALLAH mısın? ALLAH’IN avukatı mısın? Yoksa dünyayı, Enderi, Cinleri, İnsanları sen mi Yarattın ki, kimin nerede, nasıl yaşamasını karar veresin? Günümüzün Firon’una mı dönüşmek istiyorsunuz? O da sizin söylediklerinizi söyleyip, Tanrılık iddiasındaydı, ama rezil olmuş bir şekilde öldü! Ulan sizin gibiler yüzünden, İnsanlığınız, Adaletiniz, Merhametiniz olmadığı için ALLAH Türkiyenin başına terör belasını Sardı, ama siz düşünmek, Tevbe etmek, doğru yola gelmek, barış sağlamak yerine haddiniz yetmediği şeyleri yapıyorsunuz! Eğer Türkün Ataları dirilip gelseydiler hepinizin yüzüne tükürüp “Böyle mi Türksünüz? Düşmanınızla sevişip, Kardeşinizle savaşıyorsunuz! Biz böyle nesil için mi onca sene canımızla, kanımızla savaştık?” diye hepinizi rezil ederler! Ulan kalkıp “ALLAH seni Affetmez!” diyenler oldu! Siz kimsiniz ALLAH’IN Adından konuşuyorsunuz? Size bu hakkı kim verdi? ALLAH Kuranda Onun Adından konuşup, Ona iftira yakanları şu Ayette “ALLAH’A iftira yakanlardan daha zalim kim ola bilir? Onlar ALLAH’IN Huzuruna getirilecek ve Şahitler “Bunlar Rabbına iftira yakanlardır!” denilecektir! ALLAH’IN Laneti Olsun Zalimlerin üzerine!” demiyor mu? Hatta ALLAH Kendisinin Adından konuşanları Lanetliyor! Siz ALLAH’IN Adından konuşarak Onun Lanetlediği yaratıklardan oluyorsunuz, kalkmış Endere “Kafir” diyorsunuz! Ulan daha siz “Kafir” ne anlama gelir, kimlere denilir, onu bile bilmiyorsunuz! ALLAH Kuranda “Kalbini bilmediğiniz kişilere Kafir, Fasık, Münafık ve bu gibi adlar takmayın! Eğer o söz doğruysa sahibini tutar, eğer yanlışsa o sözü söyleyenlerin kendilerini tutar ve böylelikle onları dinden çıkarır!” diye sizi Uyarmıyor mu? Size Kurandan ders geçerim lan? Hangi sapık öğretmiş size böyle çirkinlikleri? Böyle İslam mı olur? ALLAH’TAN korkun, Şeytan vesveselerine uymayın, Şeytanın iziyle gitmeyin!

Bir gün Hazreti Peygamber (s.a.v.) Sahabilerine (r.a.) sorar: “Birisi size kötülük yapsa ne yaparsınız?” diye, hepsi “İyilik yaparız!” derler. Peygamber bir daha sorar: “Peki ya o yine kötülük yaparsa?”, Sahabiler “Yine iyilik yaparız!” derler! Peygamber yine sorunca Sahabiler “O zaman umursamayız!” derler. Sonra Peygamber Hazreti Aliye sorar, Hazreti Ali aynı cevabı verir: “İyilik yaparım!”. Böylelikle Hz. Peygamber 5-10 kez aynı soruyu sorar ve Hz. Alinin cevabı hiç değişmez! Sahabilerden birisi dayanamayıp, “Ya Ali! Sen sana bunca kötülük yapana niye hayla iyilik yapıyorsun?” diye sorar, Hz.Ali ona Muhteşem bir cevap verir: “O kötülüğünden kalmıyorsa, ben niye iyiliğimden kalayım?”.

Başka bir olmuş olayda Hazreti Alinin yanına köy halkı gelir ve şöyle derler: “Ya Ali! Köy ahalisi Köyde birisinin ALLAH’IN Haram Karar Verdiği bir günahı yaptığını söylüyor, kişi kendisiyse bunu yapmadığını söyleyip inkar ediyor! Peki şimdi hangisine inanalım?”. Hz.Ali hiç düşünmeden “Tabii ki, o adamın kendisine inanacaksınız! Çünkü köy halkı olayı yanlış anlaya bilirler veya o kişiyle ters düşen birisi iftira atmak amaçlı sahte bilgiyi köy ahalisine iletmiş ola bilir! Siz o kişinin kendisinin dediğine inanın ki, doğru diyorsa hakkına girmiş olmayın! Yalan diyorsa cezasını ALLAH muhakkak Verecektir!” demiş! Şimdi Ender diyor ki, “Kurana ne zaman ve ne için küfrettiğimi hatırlamıyorum, ama yinede Tövbe ettim!”, siz hayla adama saldırıyorsunuz! Tüm bunlar cahillikten, sapıklıktan ortaya çıkıyor! Ender Ateist olsaydı bile kimse kimsenin kararına karışamaz!

Enderin suçu var, evet var! Enderin suçu 1.Doğru dürüst kimselerle Kankalık yapmadı, yanlış kimselerle Kanka oldu ve ihanet gördü! 2.Ender çok küfür ediyor, bunun içinde montajlanmış o ses kaydında küfür olduğu için her kes Enderin yaptığına inandı! Oysa Ender küfür etmeseydi, kimse az bir kişi inanır, geri kalanı “Ya Ender hiç bir videosunda küfür etmedi ki, ben inanmıyorum, Ender yapmaz böyle bir şeyi, o öyle değil!” gibi düşüncelerle bu konu bu kadar büyümezdi!

Ayyıldız Tim olayına gelecek olursak! Ayyıldız Tim bu olaya karışmamalıydı, Müslüman olarak karıştıysa da fitneni çıkaran Şeytanın kendisine dokunmayıp, iftiraya kurban gitmiş Enderin hesabına girmezlerdi! Asıl Şeytanlık yapana “Bizim primcilerle işimiz olmaz!” diye dokunmadılar! Burada Ayyıldız Tim nasıl Müslüman olduğunu ortaya koydu! Her kes sınavı kaybetmekte serbesttir! Müslüman olan varlık asla Şeytanın pisliklerine uymaz! Belki bu söylediklerim yüzünden Ayyıldız Tim benim Kanalıma girecekler, yapsınlar! Onların Hackerliyi varsa, benim sığındığım ve güvendiğim ALLAH’IM Var! Onlar benim Kanalımı dağıtsınlar, benim ALLAH’IM da onların Ahiretini Yok Etsin! Bana ve bana ait olan bir şeye zarar veren kimseni ALLAH şimdiye kadar cezasız Bırakmamış, o yüzdende ben böyle konularda ALLAH’A güveniyorum! Ayyıldız Tim iftiracı Şeytanın yaptığına tepki göstermediği halde kahramancasına iftira yağmuruna tutulan Enderin hesaplarına saldırdı! Ayyıldız Tim beni de hayal kırıklığına uğrattı, oysa ben onları güvenilir, Adaletli zannediyordum! Onları Seviyordum, tüm dünyaya meydan okumalarını diliyordum ALLAH’TAN! Demek ki, her şey kenardan göründüğü gibi kaliteli olmaya biliyor!

Birde bana “TTO ifşaya bak, ora Enderin yaptıkları var!” falan demeyin! Ben onların hepsini dinledim, kayıtta önceki sesle, sonraki ses arasında yerle gök kadar fark var! Siz o farkı yakalayamadıysanız o sizin sıkıntınız, Enderin değil! ALLAH Kuranda şöyle Hükmediyor: “Kim Benim kulumun onurunu, kurur’unu kirletirse, kendisi kaçıp yüksek duvarları olan, ulaşılmaz kalelerde saklansa bile, bir şekilde Ben de onun onurunu kurur’unun ayaklar altına Atarım!”. Bu Kuran Ayeti hepinize laikli bir cevaptır, Ayyıldız Tim bile bu cevaba dahil! Hiç kimse kaynağı belli olmayan bir şey yüzünden, kalbini bilmediği birisini rezil edemez! Ederse onun cezasını ALLAH Verecektir! ALLAH şimdiye kadar hiç bir kulunu hiç bir Zalime, Şeytana, İftiracı’ya Ezdirmedi, bundan sonra da Ezdirmeyecek’tir!

Ben Türklerin yükselmesi, gelişmesi için onca uğraşıyorum, dualar ediyorum ve karşıma kendisini Tanrı zanneden, sapıklaşmış, kafasına göre ve Adaletsiz karar veren, küfürle ALLAH Yolunda Cihat ettiğini zanneden, kendisini düşünen, başkalarına karşı sevgisiz, merhametsiz olan bir ırk çıkıyor! Yazık oldu tarihin tanıdığı Türklü’ye! Ulan Türkiyede terör olunca üzülüyorum, “Keşki hiç bir kimseye zarar değmesin!” diye dua ediyorum ve buda sonuç! Hakikaten de ALLAH Biliyor kime nasıl bir bela Göndermesi gerektiğini! Birde Azerbaycanla Türkiye kardeşmiş, daha Türk Türkle kardeş olamıyor, Azerbaycanla nasıl olsun?! Enderi ben karşılıksız destekliyorum! İnsanlar yanlış yapa bilerler! ALLAH Kuranda şöyle Buyurmakta: “Günahsız beşer varlığı yoktur! Ancak ALLAH’TA Tövbeleri Kabul Eden, günahları Affeden Merhametli Bir Tanrıdır!”. Hazreti Muhammet (s.a.v.) şöyle Buyurdu: ” Ümmetimin en hayırlıları günah yaptıktan sonra, Tövbe edenlerinizdir!”. Hazreti Ali şöyle buyurdu: “Kendisinde olmayan imanı, ameli, ibadeti başkasına tavsiye edenler dünyanın en rezil varlıklarıdır!”.

Henüz Kıyamete daha varken, yol yakınken Tövbe edin ve küfürlerden, Adaletsiz kararlardan ve bu gibi herhangi bir kötülüklerden vazgeçin! Ben Enderi destekleyeceğim! Kimin ne demesi, benimle ilgili ne düşünmesi benim umurumda bile değil! Beni bir tek ALLAH’IN benimle ilgili ne düşünmesi, beni Kendisine laikli kul olarak Görmesi veya Görmemesi ve ALLAH’LA İlgili olanlar ilgilendiriyor! Ben bir tek ALLAH’TAN korkarım, bir tek ALLAH’A muhtacım, bir tek ALLAH’A İtaat ederim! Boşuna kendinizi yormayın!

Enderi bozmak için uğraşacağınıza, kendinizi doğrultmak için uğraşın! ALLAH’TAN korkun, ALLAH’IN Azabı Şiddetlidir!

Boşuna benim videolara dislike atmayın, böyle yaparak beni kararımdan vazgeçtir’eremeyecek aksine boşuna emek harcamış olacaksınız!

Ender dediğim gibi doğru yolda olduğun sürece hep senin yanındayım! ALLAH Yardımcın Olsun! AMİN! Azerbaycandan SELAMLAR ve Sevgilerle! Ender Kardeşim lütfen bana Facebook’dan “Shahin Elected” sayfası üzerinden ulaş! Bir teklifim var, belki yardımcı olur sana…

Bir Cevap Yazın

