Şu an Endere Uyuz Oldum!


Çok Şükür! Senelerle challengelerden sonra oyun videosu. Ender oyunsuz videoların olmasın artık! O kadar telif hakkı yiyorsun, doyasın yok! -_- Senin profilinde paylaştığın resimlere ben üzüldüm lan! Para kaybeden sensin, senin için üzülen benim! İnsanların lafına bakıp paralarına arkanı dönme!

14107864_1077294368972871_557473228189485483_oEvde babandan sonra erkek sensin! Tabi ki para kazanmak gerek! Buna kimse karışamaz! Onlar gidip İslam hocalarına, şeyhlerine soksunlar o para lafını! ALLAH’IN dinini kendi çıkarları için kullanıp, cahillerin paralarını emen şeyhleri, hocaları bırakıp şu insanlar YouTuberlere saldırıyorlar! Sen sen ol, asla kimse için böyle bir şey yapma! Böyle gidersen YouTubeyi bırakmak zorunda kal’can! Sen Melek değilsin ki, yemeden, içmeden yaşayasın, kıyafet sorunun olmasın falan! Sen insansın, senin paraya ihtiyacın var! ALLAH’INI seversen bir daha öyle bir şey yapma! Çok sinirliyim senin şu hareketine Ender! Sana son ağır lafım: Ender sana UYUZ OLDUM! -_-14067796_1077294308972877_8962823611135736500_o

Not: Arkadaşlar, sevgili takipçiler, bende bir YouTuberim, şu YouTuberlerin kaderiyle böyle oynamayın, ALLAH belanızı Verir sonra! Bu insan sizi eğlendirmek için, onca telif hakkı yemiş! Yazık değil mi çocuğa? Ben üzüldüm onun yerine ya! Bu kadar zalim olmayın! Başka ülklelerde YouTuberler milyonlar kazanıyor ve takipçiler de kendi milletinden olan YouTuberlere sahip çıkıyorlar! Ender rus değil, armeni değil, arap değil, fars değil, fransız değil, Türk düşmanı değil, Din düşmanı değil, Irz düşmanı değil! Ender bildiğiniz Müslüman ve bir Türktür! Ne verip alamadığınız var şu çocukdan ya? Bir kere o YouTubeden kazandığı paraları ALLAH Rızası için, hayır için kullanıyor! Şu anda Endere “Sen youtubeni para için kullanıyorsun!” diye laf sokanlar, onca fakir insanın rızkını elinden aldılar! Artık Kıyamet günü ALLAH’A cevap verirsiniz İNŞAALLAH! Biz YouTuberler Türk milleti YouTubede yücelsin, saygı ve sevgiyle karşılansın diye uğraşıyoruz, milletden olanlar bize destek vermek yerine, zahmetimizin içine sıçıyorlar! Enderi sevmeye bilirsiniz, diğer Türk YouTuberleri de sevmeye bilirsiniz, ama kimseye hakaret edemezsiniz, kimsenin zahmetinin içine sıçamazsınız! Enderi sevmiyorsunuz, Abonelikten çıkın ve küfürlerinizi de götürüp gidin, uzaklaşın! Enderi sevenler gidenlerin yerini boş bırakmayacaklar, muhakkak dolduracaklar! ALLAH’TAN korkun bari ya! Yazıklar olsun böylelerine! Sinirlendim lan!

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s